En ledig onsdag

Vaknade runt 11 idag. Det är faktiskt rätt skönt. Men konstigt nog så gillar jag ändå bättre att gå upp tidigare. Sitter fortfarande i pyjamas. Vi får hoppas att ingen kommer och knackar på dörren;)

Idag tänkte jag fortsätta med att göra klart arbetsuppgifter från skolan. Det är inte alls lång tid kvar till sommarlovet. Ska bli så underbart med sommarlov!:) Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Tiden går bara fortare för varje år som går. Det är läskigt. Den här sommaren tänker jag försöka njuta. Första halvan av sommaren måste jag ju ha praktik, andra halvan hoppas jag på att få jobbat lite. Om snart en vecka flyttar jag och min familj också. Så det kommer bli mycket att göra i den nya lägenheten sen. Jag måste fortfarande rensa min garderob, typ denna veckan. Jag avskyr allt som måste göras när man ska flytta. Men det blir skönt sedan när det är gjort. Även om det är mycket att göra så kan man ändå njuta.

Jag hoppas att den här sommaren går sakta, sakta, sakta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0