23:36

Sitter här med syrran och lyssnar på ABBA! Är dem inte för bra?:D Jag älskar dem! :)
Har faktiskt varit duktig och pluggat för en liten stund sedan också. Även om det inte var så mycket så var det ändå plugg. Här kommer en liten "dagens"-lista för det var ett tag sen!


Hiss: Vår! - Jag hoppas verkligen att den är här för att stanna! Det har varit hur underbart som helst de senaste dagarna, även om det fortfarande är kallt. Gaah vad glad man blir:)
Diss: Rummet - Inte vilket rum som helst... utan mitt rum! Fy fasen vad det är stökigt och rörigt. Det ser ut som om det inte har städats på ett halvår. Och ärligt talat så pallar jag inte att bo i en sån röra. I morgon blir det till att röja!
Roligaste: Telefonsamtal; jag och Jessica:
Jag: - Heeej, ska du käka lunch eller?
Jess: - Nej.
Jag: - Ja men vad bra då väntar jag och Michan på dig utanför matsalen då.
En tysdnad.
Jag: - Hej så länge!
       Haha jag tyckte verkligen att hon sa att hon skulle äta;) Det var änna lite småkul.
Humör: Blandat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0