Kinamat satt bra!:)

Kinamat är gott! Jag har aldrig sagt "vad underbart gott det här var" till kinamat! Jag har inte varit så förtjust i kinamat förut. Men det är ju faktiskt underbart gott! Det var mamma som sa "men såhär gott brukar du ju inte tycka att det är". Det hade hon rätt i. Ris, strimlad biff med grönsaker, sötsur sås, curry och lite kyckling är ju såå gott! Eller grillspett med ris och jordnötssås! Och räkor... Haha givetvis åt jag inte allt det där, det fick bli strimlad biff;)

Nu har ännu en tråkig slappdag gått. Är inte helt frisk än. Hostar värre än jag-vet-inte-vad och är helt igentäppt och kan knappt andas normalt. Usch! Men jag har i alla fall inte haft så mycket feber idag så det går ju förhoppningsvis åt rätt håll:) Men jag vill kunna åka till stallet och rida i morgon! Jag måste må såpass bra. Jag vill må bra så att jag kan åka i morgon kväll! Just nu verkar det hopplöst. Men så är det väl. Det är väl inte hela världen å andra sidan:) Och ibland är det lite småmysigt att vara sjuk om man kan bli ompysslad och kanske fjäska till sig lite glass;) Det ska jag nog försöka med sedan. Mamma kommer säkert att läsa detta senare;) Efter att jag har fjäskat till mig glassen^^ Men jag måste ju faktiskt få en glass för att svalka min irriterande, rivande och jobbigt virussmittade hals!



Det är vårfint från forever21! Har inte kollat där på länge nu:)






Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Tyvärr är dollarn skithög och svenskan sjunker som bara den! Blir inga beställningar från usa nuförtiden! är sjukt ledsen. Kommer ihåg när dollarn låg på 6,11 =)

2009-03-01 @ 19:40:15
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0