:)

Jag känner mig glad! Det har jag inte gjort på väldigt länge. Det beror nog mycket på min ändrade inställning till livet. Hoppas det varar. Och vet ni vad? Jag tänker sätta igång att plugga snart! För jag måste verkligen fixa mina betyg innan det är för sent. Jag har verkligen insett hur fort tiden går, och hur viktigt det är att ligga i i skolan. Jag tänker inte sabba för mig själv längre.

Idag är det en sån där slappdag. Har suttit vid tvn och datorn i pyjamas hela dagen. Har kollat in klipp på aftonbladet.se om spöken. Riktigt intressant! Skepnader och ljud fångade på film. Dock blev jag besviken på de svenska klippen efter att man sett de andra. Orber är inte lika intressant som riktiga skepnader och ljud. Ett va de svenska klippen var i och för sig rätt nice. Hoppas på att fler klipp läggs upp! Jag tycker det är jätteintressant med andar och sånt. Samtidigt som jag kan bli skitskraj när jag inbillar mig tokiga saker på natten. Ibland är det fantasin som skenar iväg och ibland... tvärt om. Konstigt nog blir jag oftast mer rädd när jag fantiserar om läskiga saker som "kan" hända än annars. Löjligt va? Egentligen fattar jag inte varför vi är rädda över huvud taget. Men så är det med allt vi inte vet så mycket om å andra sidan. Men det är väl klart att man hade varit rädd av att plötsligt vakna av att någon osynlig person håller fast dig i sängen eller något annat som man hört om... Scary!
Ett av klippen på aftonbladet handlade om det s.k "hotellspöket". En kvinna vars blivande man drunknade i havet utanför det 100-åriga hotellet. Strax efter hängde hon sig på sitt rum på hotellet enligt historian. Hon har inte lämnat hotellet än idag. Dagarna i ända hör man henne på toaletten. Det låter som ett sorgset stönande som upprepas, som om någon har svårt att andas. Eller som om hon är riktigt förvirrad i en deprission, om man anstränger sig att lyssna. Jättekonstigt är det. Hur som helst, så tycker jag inget annat än synd om den här ledsna anden! Hon måste vara hur olycklig som helst över att vara fast på platsen! Kan ingen ta dit ett medium som kan hjälpa anden? Tänk er själva... Några av er tycker nog att jag är galen som tror på allt detta. Men jag vet att jag inte är galen;) Andar och energier finns runt om oss hela tiden. :)

Nej nu måste jag påbörja med plugget! Visst är jag duktig? :D


Sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0