Snart är det i alla fall lov igen...

Hejsan!
Är inte på ett sånt jättebra humör. Och jag var på ännu sämre humör förut! Men Misse gjorde mig på lite mindre dåligt humör. Han ligger och sover i min säng, gosig är han också. Han fäller som en idiot också. Ett tips om ni är hemma hos mig och sängen är obäddad: Lägg/sätt er inte i min säng med mörka kläder! Livsfarligt håriga blir ni då! Thihi. Haha dags att byta sängkläder ikväll;) Så söt är min Misse<3 Att en katt kan betyda så mycket ändå:)

Idag i skolan hade vi UF-påskförsäljning hela förmiddagen. Vi sålde Jessicas bakverk; gröna och rosa muffins. Samt så broderade Michaela live;) Jag tycker att det ska bli skönt att UF-året snart är slut. Jag vet inte om vi kommer att ha kvar M.E.J.S efter detta året? Ingen aning faktiskt. Men ett litet tag till kanske vi fortsätter. Vill du ha finfint brodyr på ditt klädesplagg, schabrak (stavning?), handduk, tunnare jacka, eller vad som helst som man kan brodera på så skicka ett mail till [email protected] vet jag! :) 10 kr/bokstav. Om det blir fler än 10 bokstäver så blir det 5 kr/bokstav på de bokstäverna.

Efter påskmarknaden hade vi ett samhällskunskapsprov på familjejuridik. Jag som har varit sjuk så mycket hade missat alla juridiklektioner. Och ingen talade om för mig att vi skulle ha prov heller. Så det var omöjligt för mig att klara provet. Kunde ju lite utantill ändå. Men inte tillräckligt. Hade även mitt tal som tillhör det muntliga nationellal provet. Läraren tyckte att det var ett bra tal:) Skönt att veta det i alla fall! 

På vägen hem från skolan idag hoppade jag på 62:an hem vid bussbytet. Den jäkla busschauffören har jag åkt med fler gånger och han kör som en jävla dåre. Man sitter inte ens still i sätet för att han tvärbromsar då och då, eller kör på någon kant som inte ska köras på o.s.v. Han höll även på att köra över ner en cyklist som cyklade där cyklister ska cykla vid trottoarkanten. IDIOT! Han tvärbromsade även vid varje hållplats som någon skulle av på. Funderar allvarligt talat på att ringa ett klagosamtal till Västtrafik! På tal om Västtrafik så måste jag kolla priser ut till Eriksstad. Jag tror att jag åker dit i morgon. Ska hälsa på Antonia:)<3 Vi är ju lediga varje onsdag!:D


Provbrodyr, M.E.J.S ;) Om det var någon som var
intresserad av att använda vårt UF-företag:) Eller
vår tjänst menar jag!:) Självklart finns det olika
stilar man kan ha på texten än bara den:)

Kommentarer
Postat av: Annis

de klart ja e:) måste man stå för "plagget" själv??

2009-03-31 @ 19:43:12
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Ja man står för plagget själv:):)

2009-03-31 @ 19:51:41
Postat av: Anonym

Snyggt det e :D

2009-03-31 @ 22:43:11
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaha, trycker ni på kläder?? :) vad kostar det typ då? Om man vill ha ett namn på någonting? :)

2009-04-01 @ 08:56:50
URL: http://soulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0