Host

Febern har gått ner. Men jag är dunderförkyld! Kan knappt andas av allt igentäppande och slemmande. Vidrigt! Sån här huvudvärk som jag har haft och har har fått mig att gråta. Usch! Ja, jag tycker synd om mig själv. Ibland får man faktiskt lov att göra det. Eller... Egentligen så tycker jag att man ska få tycka synd om sig själv i alla jobbiga lägen. Nästan i alla fall.

Såg ni melodifestivalen? Varför är det så många låtar som rent ut sagt suger? Igår var det ingen låt som jag tyckte "ooh den här måste bara gå vidare". Jag blev t.o.m besviken på Agnes låt. Hennes är en sån där kommer-tycka-om-om-två-månader-låt. Det sämsta var nog next 3. Så löjligt så att jag tror jag dör! I år har melodifestivalen vart sämre än någonsin. Jag vill ha tillbaka Luuk och Gustavsson! Punkt slut. I finalen sedan så hoppas jag verkligen att Måns eller EMD vinner! Helt klart. Om jag inte redan har börjat tycka om Agnes bidrag då. Hennes låt var helt okej. Men förväntade mig bättre av henne. Men hon hade helt klart snyggast outfit igår! Guuuuud så snyggt det var! Och Sarahs klänning var ju faktiskt rätt underbar också:)

Idag blir det till att vila som vanligt. Ska försöka att bli frisk idag igen. I morgon är det skola. Vill ju helst inte missa mer än vad jag redan har missat. Min hjärna är helt off när det gäller skolan. Jag har blivit helt... bortkopplad från allt vad skolarbete heter. Jag vet inte hur jag ska hinna fixa mina betyg innan skolavslutningen. Men jag får väl börja tro på mirakel. Förra läsåret fixade jag 3 G på 2 dagar! Inte illa va? Så jag får lägga i samma racerfart och stress igen. Men lite tidigare denna gången. Som nu till exempel! Jag vet ett ämne som jag absolut kommer att få IG i. Det är lantbruksdjurs skötsel. Det är nog redan för sent att ens börja försöka fixa mitt betyg i ämnen om jag inte tillbringar hela min fritid åt att gå till ladugården, svinhuset och att sitta och plugga på som fan. Men gör jag det hinner jag inte fixa andra ämnen så jag får ha ett icke fulländat slutbetyg i trean då. Min framtid är förstörd. Så synd för mig. Nej jag skojade bara. Klart den inte är förstörd för det!:) Jag ska sluta oroa mig för framtiden. Mitt liv löser sig oavsett slutbetyg. På något sätt så kommer jag att få det liv jag vill ha. Det tror jag på! Det måste jag tro på! Och för att få det liv jag vill ha så behövs ingen vidareutbildning... Man kan klara att nå dit utan perfekta skolbetyg!
...Och löser det sig verkligen inte... Ja så får jag väl jobba hos pappa hela livet då.

Hur har er helg varit?


Kommentarer
Postat av: Annis

hej o hopp..ja de gjorde ja..agnes låt va okej inte mer:)

min helg har varit bra:D trööt med okej

2009-03-01 @ 12:38:51
Postat av: Matilda

Tack!

Men jag tyckte att next 3 var bra½ Den gjorde mig glad ju ;D Å åttan, La voix var också bra! :)

2009-03-01 @ 13:35:51
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har haft en soft helg :) Och fan va dålig malena ernman va.... haha.

2009-03-01 @ 18:43:01
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Okej:D Ja jag håller med dig;)

2009-03-01 @ 18:46:30
Postat av: Lovisa

krya på dig älskling!!!! I LOVE YOU (L)

2009-03-01 @ 19:10:08
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Härligt med hästar=)

2009-03-02 @ 19:06:14
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0