Några rader

Det blev varken skola eller vårdcentralen idag. Mådde så dåligt i morse att jag inte kunde ta mig upp. Jag får skylla mig själv eftersom att jag ansträngde mig med Levitona igår. Jag blir säkert hemma hela veckan. I morgon ska jag på läkarbesök till NÄL och på torsdag är det friluftsdag och skidresa till Branäs om jag inte minns fel, jag ska inte vara med på något av det. Fredag är det bara en lektion för mig. Blir ju knappt någon skola för mig den här veckan. Fick i och för sig förfrågan om att följa med på information till en högstadieklass på torsdag men eftersom att jag är sjuk så kan jag ju inte meddela om jag ska med. Det blir liksom för sent så det blir nog inget med det för mig heller.

Idag har jag sovit och kollat på film. Vad ska man göra när man är sjuk liksom?

Och G R A T T I S Sandra på 18-årsdagen!! :'D Hoppas du får en underbar dag gumman<3 Älskar dig!

Hörs sen läsare! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack bästa Sabbe! <3333

2009-03-03 @ 17:18:32
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0