Typisk vardag

Hej och hå nu är det vårväder igen. I morse var det snö, nu är det nästan 10 grader varmt och solsken ute. Som sagt... mars-april. Har bara varit i skolan idag, kom hem för en stund sedan. Funderar på att gå en 1½timmespromenad. Är väldigt trött. Promenader piggar upp. Sedan måste jag plugga tänkte jag säga... Men jag måste plugga nu (innan den där promenaden i så fall)! Har så mycket att göra. Vilken tur att jag är ledig i morgon! Så skönt med lediga onsdagar ända fram till sommarlovet. Underbart! Då kan jag förbereda mitt tal i lugn och ro hela dagen. Muntligt nationellt prov som sagt. Måste ha något riktigt vettigt och bra att prata om. Det ska handla om engagemang och påverkan, har du något bra tips på vad man kan prata om då?:) Jag har redan några alternativ men kanske har du ett bättre förslag. Kommentera gärna i så fall!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0