Torsdag

Kom hem alldeles nyss. Är jäkligt hungrig och trött i huvudet. Men vilket underbart väder det är idag! Solsken och hyfsad temperatur. Inte svinkallt:) På morgonen och förmiddagen skulle vi haft körning på hästlektionen. Men det blev ändrat så att alla fick vara med hästpedagogerna i stället (finns en hästpedagogutbildning på Nuntorp för er som inte vet). Så vi gick en promenad på 3-kilometarn med alla deras ponnyer. I rep såklart då;) Och deras hantering med hästar är ju definitivt annorlunda än så som vi är vana vid. Men kul och intressant, det gick hur bra som helst. Promenaden var underbart skön. För både oss och hästarna tror jag:)

På eftermiddagen hade jag svenska, fick info om nationella proven. Efter informationen och lite pluggande gick jag och motionerade Kryddan i stallet. Tänkte att det kunde vara härligt i den fina vädret. Emma skulle egentligen motionerat henne men hon orkade inte. Anders (läraren) bara "Är hon lat den jäveln". Haha hans kommentarer är änna lite småroliga. Jessica motionerade Emil och Matilda red Wictor;)

Nu ska jag åka till pappas restaurang och käka mat! Är vrålhungrig:) Mums. Senare kanske det blir plugg. Får se. Pusshej på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0