Tisdag

God morgon!
Sitter i pyjamas och förkyldar mig väldigt. Det är inte så speciellt kul att vara sjuk... Ibland brukar jag tycka att det är lite småmysigt men nu får det räcka. Jag missar mer och mer i skolan. Nationellt prov är ju inte så bra att missa! Det är nästan så att man ska åka dit bara för att göra provet och sedan åka hem igen på torsdag. Jag funderar på det. Därför så måste jag skriva ihop ett tal idag som jag kan hålla på provet. Om Engagemang och påverkan. Jag funderar att prata om hur vi påverkas av vår umgängeskrets. Eller av våra föräldrar. Eller om något helt annat, jag vet inte. Lite krisigt med tanke på att det bara är 1½ dag kvar till provet! Därför måste jag bestämma mig för något nu!

Förresten så nämnde jag ju här om dagen att en ny design var på väg... Den har inte gjorts än. Jag har inte haft tillfälle att sätta mig och påbörja den riktigt. Har bara gjort en slarvig header på ungefär hur jag vill ha den. Så ni får vänta ett tag till tror jag;)

Nej nu ska jag gå ner och blanda lättdryck och hoppas på att jag kan svälja ner den utan att det känns som om mina öron ska explodera...

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dej! <3

2009-03-10 @ 11:54:40
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0