Sommarlängtan

Åååh jag längtar efter sommar mer än någonsin nu! Det är nästan så att jag känner doften av nygrillat! Ni vet när det grillas typ varje kväll i trädgården... Eller när det är ljust hela kvällarna... När man är tvungen att köpa en mjukglass på torget, eller sätta sig på Strandgatan och ta ett glas isvatten för att det är så jäkla varmt. Allt som är sommar. Längtar så att det inte är klokt altså! Längtar till man bara kan åka ut och ta ett dopp på Gardis. Vad som helst.
Okej, jag har 5 veckors praktik i sommar. 4 om jag åker till Strömsholm vid skolavslutningen och arbetar som funktionär. Och jag hoppas på att få jobba resten av sommaren också. Så jag får ju inte så mycket ledigt i sommar men vad gör man inte för pengar? Jobbar! Sommar gör en ändå gladare:)

Idag fick jag vara hemma från skolan p.g.a att jag blev väldigt dålig igår kväll. Magen. Kunde ju inte röra mig av smärtan. Min läkare ringde mig förut och bad mig komma till sjukhuset i morgon men jag åker ju till Nordens ark med skolan i morgon. Det vill jag ju inte missa. Vi ska gå någon runda som heter "öga mot öga", förhoppningsvis till vargarna. Det tänker jag definitivt inte missa! Så läkaren sa att jag fick komma om det blev värre och jag fick stanna hemma från parkbesöket i morgon. Jag får tvinga mig att åka om jag är lika dålig i morgon igen. Vi har ju faktiskt planerat att ha jättekul i morgon;)

Och nu kom jag att tänka på min design. Jag har sagt för ett tag sen att jag ska byta och det ska jag! Jag är fruktansvärt trött på den jag har nu. Ska bli skönt att byta nu, till något gladare... eller nåt.


Hur härligt är det inte? Bild tagen 07.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det väl härligt att åren närmar sig, vilket medför att sommaren snart är ett faktum!

Underbart!



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2009-03-17 @ 18:49:42
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0