Smått tråkigt skolsnack

Åh jag somnar snart av tröghet. Min hjärna känns alldeles seg och slapp. Jag kan inte tänka klart. Jag är trött och har sömnbrist. I morgon när jag är ledig ska jag i alla fall sova ända till 10. Jag är mitt i pluggandet just nu. Håller på och läser massa olika texter. Ska försöka förbereda mig för mitt tal till det muntliga nationella på torsdag. Eller, det nationella provet har redan varit men eftersom att jag var sjuk då så får jag hålla mitt lilla tal den här veckan i stället. Jag trodde att det skulle vara enkelt att skriva ihop ett tal. Men det är ju hur svårt som helst! Man ska dess utom välja ut två texter som sklidrar temat ur en infallsvinkel jag valt. Fattar knappt. Men försöker! Hur jobbigt som helst tycker jag. Har även pluggat lite på hästprojektet "liten blir stor", då man ska avla på ett sto. Jag tackar stallskötaren/läraren Sara för att hon var snäll och drog ut lite fakta om hingsten Zagal åt mig. Tusentack!
Nu är det inte många veckor kvar på terminen om man tänker efter och jag har ren panik! Måste plugga på som fan. För jag vill inte läsa om någon kurs nästa år. Jag har bestämt mig för att i trean, nästa läsår så ska jag inte hamna efter med någonting i skolan! Ska ligga i från början och bara jobba på hela tiden. Det är ju sista chansen jag har att göra något vettigt och bra ifrån mig i skolan. På tal om sista läsåret... Tiden går fort!
Nej nu får jag gå tillbaka till plugget. Det var skönt att skriva av sig lite. Kram alla läsare!


Tiden går som sagt fort! Är väl runt 15-16 år på bilden. Var ett tag sen:)
Men 2-3 år känns som ingenting ibland. Å andra sidan så är det kanske
ingenting i det stora hela egentligen. Men det är allt ett tag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Väldigt tuff bild! Gillar vinkeln, gör bilden lite rolig! :) Och visst känns 2-3 år jättelänge ibland och ingenting ibland? :)

2009-03-25 @ 08:31:37
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Frika

härlig bild;P

puss<3

2009-03-25 @ 09:03:36
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/
Postat av: Mia

Fin bild :) Åren går så fort, och jag tycker att det går snabbare för varje år :S

2009-03-25 @ 10:14:37
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0