Skön söndag

Så var snart söndagen slut. Idag vaknade jag runt 12.00 även fast jag ställde klockan på 9.00. Typiskt mig. Men trött som jag var... Gjorde inte i ordning mig förrens klockan var runt 14-15. Sedan åkte jag, mamma och syrran ner till Överby och kikade lite. Sara fick köpt sig lite kläder på Gina tricot, mamma en tunika. Jag köpte ett litet diadem bara;) Kan vara skönt att bara titta runt lite. Vi satte oss även på Espresso house och tog oss en fika. Vaniljsnäckorna är goda
Efter Överby åkte vi till lilla Edet och käkade varsinn sallad på restaurangen. Tur att man har en pappa som har en restaurang ibland;) Räksallad, mums! Proppmätta åkte vi hemåt igen. Skulle försökt hinna med en 2-timmarspromenad men tiden sprang iväg så snabbt. Har inte varit lika underbart väder idag men vad gör det för en gång? :) Bara det blir fint i veckan så är jag nöjd. I morgon har jag bara en lektion. Heeelt underbart! Har dess utom sovmorgon. Kan det bli mer perfekt?

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha kanske inte till just hösten men iaf Bonde söker Fru ;D

2009-03-23 @ 08:41:53
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0