Rubrik

Idag red jag Levitona!=D Lustigt nog så är det hon som är stoet som jag ska ha med i mitt projekt som jag skrev om innan jag åkte till stallet. Hon och hennes avkomma Alina. Hur som helst så gick det jättebra idag:) Linda tyckte att hon såg jättefin ut hela tiden. Hon bråkade lite i öppnan, speciellt i traven. Och hon springer som in i helvete i galoppen, och spänner hela underhalsen. Hon har inte lärt sig att balansera upp sig i galoppen riktigt ännu. Men det kommer:) Hon har ju inte varit inriden så länge i sitt liv, och hon lär sig hela tiden:) Hon var verkligen annorlunda än sist jag red henne. Och det var jättelängesen sist. Vad duktig hon är! Jag gillar henne.

I morgon åker jag inte till skolan i alla fall. I stället åker jag till vårdcentralen med min fot och mitt knä som krånglar ständigt. Den här gången tänker jag överdriva överdrivet mycket, för de gör ju ingenting annars! Man är tvungen att överdriva varje gång för att något ska hända. Så jäkla slappa är de. Helt otroligt!

Nu ska jag duscha igen. Pusshej<3




Levitona:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0