På vårdcentralen

Jaha. Då har man varit på vårdcentralen då. Jag ska få en tid hos ortopeden om ett tag. Hon trodde att det kunda vara mina minisker som gör att knät låser sig. Foten var värre... Jag kommer aldrig att bli bra i foten om man frågar doktorn som jag var hos. Hon kunde känna att jag hade slitit av bitar av mitt ledband och det kommer bara att bildas nytt bindväv, inte nytt ledband. Därför kommer jag alltid att ha en svullnad på den foten. Kommer kanske att ha lite problem med trappor och högklackade skor i framtiden också sa hon;) Aj då. Nu hoppas jag att skolans försäkring täcker detta. Annars blir jag arg, haha. Om doktorn på vårdcentralen som jag var hos för snart 3 månader sen hade tittat lite närmre på min fot i stället för att säga "det är bara en vanlig sträckning tror jag" så kanske man hade gjort något så att min fot kanske hade läkt lite bättre=@ Lathet är vad det är!

Jäkla skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad hemskt det låter! :o

2009-03-12 @ 16:00:07
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0