Onsdagen

Ursäkta att jag inte har bloggat nåt idag. Har inte haft tid riktigt även om jag bara har varit hemma. Har försökt att avsluta en uppgift men det gick inte så bra... I morgon ska jag be mamma eller vem som helst att sitta med piskan bredvid mig när jag pluggar. Jag tycker det är lite skrämmande att jag inte kan kontrollera mig själv till att göra saker. Riktigt läskigt!

Idag har jag och syrran tittat på film och bara chillat... Bl.a. Bring it on och High school musical 3. Den sistnämnda är ju bara för bra!:) Tvåan är kass men ettan där emot, är riktigt bra. Dock inte lika som den sista;)

På kvällen åkte jag till jourcentralen med mina öron. Jag har öroninflammation. Ska hämta medicin i morgon. I morgon bitti ska jag även till vårdcentralen. Den här gången för min fot och mitt knä. Nu måste det fan bli ett slut på det här! Jag funderar på att överdriva sjuukt mycket så att det händer något. Det brukar vara det enda som fungerar för att man ska komma fram till en orsak till saker och ting på vårdcentralen.

Hur har er onsdag varit? Puss <3


Jag vill ha vår och sommar nu!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Mmm sommar och hästhagar=) Har du egen?

2009-03-12 @ 12:08:36
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0