Måndag

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Lite skönt är det med vardag igen, men det dröjer nog inte länge förren jag tröttnar igen. Idag har jag bara haft hästlektion på morgonen. Teori i 3 timmar. Det är det enda jag har på måndagar. Riktigt skönt. På eftermiddagen var kära Bella (häst) ledig så jag red henne efter lunch. Emelie red Nisse. Nisse var riktigt fin faktiskt:) Bella var lika go som alltid. Gillar verkligen henne.
Tog 14:44-bussen från skolan. Skulle egentligen ridit på Bergahästen ikväll men det blev inte så. Jag är så förkyld och jag tar nog ingen risk att bli lika sjuk igen genom att rida i fuktig kyla utomhus ikväll. Men skulle gärna velat ridit Levitona idag igen<3

Mitt schema kommer att bli jätteslappt i fortsättningen eftersom att idrott och lantbruksdjurs skötsel är borttaget från mig. Skönt! Biträdande rektorn tog beslutet idag. Nu kommer jag inte att få ett slutbetyg. Och det händer ingenting mer än att jag inte kan läsa vidare direkt på mina betyg efter gymnasiet. Kan där emot läsa på komvux sa rektorn. Så det blir finfint. I stället för slutbetyget som jag inte får, kommer jag i stället att få ett samlat dokument. Jag känner att det ordnar sig efter gymnasiet. Jag hade inte ens tänkt läsa vidare från början. Och skulle jag vilja vidareutbilda mig till något så får jag väl läsa på komvux där inte ens idrott räknas in.

Nej nu ska jag kolla mail, bilddagboken och facebook. Sedan blir det plugg.
Pusshej <3


Bella:)


Antonia och nyfiken pålle:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha såg inte att jag skrivit hösten xD

2009-03-16 @ 20:21:42
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Annis

sööt bella är:) vet inte om du skulle fått levitona natalie red henne igår..:) men vi får se nästa vacka..det kanske blit hoppning då:D vet inte säkert men mem...du får bli frisk nu:)

2009-03-17 @ 09:55:39
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Visst är hon fin?:) Fasen jag som ville ha Levitona xD Men det kanske var för att hon behövde gå och jag inte kom... Linda visste ju att jag inte skulle komma:) Hoppas det blir hoppning det var längesen nu!:)

2009-03-17 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0