Måndag igen

Så var det måndagskväll igen.
Stressade till första lektionen i morse, men när jag kom dit så kom jag på att småföretagande var inställd. Typiskt mig att aldrig hålla koll på såna här grejer! Varför? Kunde haft sovmorgon ända fram till efter lunch! Efter lunch var jag i stallet i stället för att ha lantbruksdjurs skötsel. Mycket trevligare! Krattade upp runt hela grådsplanen. Megafint blev det! Sedan var det mest chill:) Åkte hem 16.14.

På kvällen idag red jag Tana på Bergahästen. Gick sådär. Jag hade en dålig dag och Tana var ganska spänd största delen av passet. Hon blev mycket bättre mot slutet i alla fall:) I morgon är det upp till skolan igen. Börjar tidigt.


En va de nya hästarna som har kommit till Bergahästen! Kommer dock
inte ihåg namnet. En riktigt vacker sak! Sagolik man!



Hiss:
Viljan! - Trots att det för mig är ganska svåra tider nu igen så finns viljan att kämpa där! Den borde alltid finnas. Länge leve motivation och vilja!
Hiss: Snö! - Inte nog med jobbiga tider... det snöar ute också! Vad hände med våren? Typiskt mars-aprilväder?
Humör: Varken eller.
Längtan: Påsklov! :)
Vill ha: Frid, fröjd och tillrätta.

Kommentarer
Postat av: Annis

visst e han fin..ursnygg e han..sagohäst:)

2009-03-24 @ 10:14:23
Postat av: Frika

Gud vilken fin häst:D. . Vi har ingen snö:P

Puss<3

2009-03-24 @ 15:13:55
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0