Lördag

Vad jag är shoppingsugen! Jag brukar inte vara så här sugen på att springa i butiker men nu när våren närmar sig så vill man ju bara handla nytt till garderoben hela tiden! Jag behöver nytt!:) Jag är säkert inte ensam om det skulle jag tro. Det jag hade längtat efter mest var ett par högklackade pumps. Men eftersom att jag skulle passa mig för högklackat enligt läkaren så blev jag lite besviken. Jag har ju som sagt ett sönderslitet ledband i foten. Så jag får klara mig utan högklackat i vår. Jag brukar inte bära högklackat, det händer då och då. Jag tänker då i alla fall inte åka till Turkiet utan ett par snygga pumps i höst. Jag hoppas på att foten klarar det;) På tal om det så måste jag verkligen börja spara lite mer nu. Annars kommer jag ju inte iväg.

I kväll ska jag hem till Sandra och blir där hela kvällen. Trevligt<3 Blir nog tv-mys framför melodifestivalen och lite tjejsnack. En riktig kompiskväll! Vet inte om någon mer hakar på dit, får väl se. Vi pratade på det. Jag hejar i alla fall på Måns i kväll! Vem hejar ni på?



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är också grymt shoppningsugen! Det finns ju massa snyggt därute nu ju! :D

2009-03-15 @ 11:50:55
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0