Liten Överbyrunda

Jäklar vad ont min fot gör efter att man klämt och vridit på den på vårdcentralen. Okej, jag ska försöka sluta klaga. Idag åkte jag och träffade Emelie nere på Överby. Bor ju så nära Överby så jag kunde ta mig dit utan att besegras av febern. Hon köpte en present till Jimmy, efter det tog vi en fika på Espresso House. Vaniljsnäcka och Espresso satt fint! Fick även köpt mig en ny plånbok (det behövdes!) innan jag åkte hem. Vad skönt det var att få komma ut lite. Jag blir så uttråkad och rastlös av att bara gå hemma och vara sjuk. Är inte helt frisk än men jag behövde få komma ut!

Snart ska jag äta pannkakor. Min mamma gör Sveriges godaste;) Det ni!
Pusshej<3

Och förretsen... Det är ju mer snö än någonsin ute nu!! Det som var typ 9+ ute i solen igår! Jag hatar SNÖ!


Titta vad härligt!:) Saknar det<3 Bilden är tagen strax utanför Gränna
sommaren 2007. Mycket bättre än snö, eller hur?

Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

haha, neej inte jag heller :O

2009-03-12 @ 20:43:07
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0