Hos Sandra

Varför? hur? Måns skulle ju vinna allt. Jag trodde verkligen det. Och när jag upptäckte att det t.o.m var kört för EMD så ja... Grattis Malena får man väl säga. Men hur kunde hon vinna över Måns? Hur tänker folk kan man undra...
Bäst för henne att hon vinner hela alltet sen också. Vem vet hon kanske har en chans med tanke på alla som vunnit Eurovision de senaste åren... Good luck!

För övrigt så sitter jag hemma hos Sandra och har det trevligt.

Vi hörs:)

Förresten, vann rätt bidrag tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Carro i NP3J

Jag måste bara säga att jag verkligen inte tyckte att hon skulle vinna! Visst kanske hon kan "stå sig" ganska så bra i eurovision sen, men nu tyckte jag allt att måns kunde ha tagit hem det. :) han hade den i särklass bästa låten! Kramhej

2009-03-16 @ 22:11:56
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Carro i NP3J

skrev innan, men vet inte om det funkade XD

Jag tycker att Måns skulle ha vunnit, utan tvekan! Han hade den bästa låten. Men kanske Malena kan "stå sig" i eurovision sen, får vi hoppas :) Kramhej

2009-03-16 @ 22:13:30
URL: http://soulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0