Fredagskänsla

Åååh vad skönt med fredag!
Säger tjejen som har varit hemma och varit sjuk i 2 veckor, plus i tisdags. Men det är ju inte kul att vara sjuk. Helg och friskhet det är något heelt annat:) Så vad ska man göra i helgen då? Ikväll blir jag nog hemma och i morgon åker jag förhoppningsvis till Antonia i Eriksstad. I morgon vid lunchtid ska jag även ta en fika på Överby med käraste Anna<3 Ska försöka (MÅSTE) att hinna med lite plugg också. Nu är det deadline för etologiuppgifterna på måndag redan. Och jag har 2 prov (säkert fler) att ta igen också.

Idag hade jag bara en lektion i skolan. Hade sovmorgon till 9:20. Vet ni vad det roliga var? Att dumma mig går upp redan vid 5:30, tar bussen 7:03 för att vara på skolan 8:06. Jag har altså tagit bussen nästan 2 timmar än vad jag hade behövt! Det blev något fel i min hjärna i morse. Var typ en timme för tidig i huvudet från och med att jag vaknade. Så tokigt det kan bli! Men eftersom att jag nu hade en hel del tid innan lektionen så passade jag på att gå till expeditionen för att hämta lite viktiga papper. Satt och tjötade med lite människor sen.
Och idag är det en bra dag känner jag! Solsken och några plusgrader. Trots att man har sina motgångar även denna tid så står man ut mer och blir ändå gladare av vårvädret:)


Sånt här gör vi på småföretagandelektionen. Läser hästtidningar i biblan.
"Host, host vi arbetar på bra med våra uppgifter"! Emma här:)

Kommentarer
Postat av: camilla

bullet for my valentine <3 :)

2009-03-25 @ 21:02:26
URL: http://camiiillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0