Fredag

Jag är klar med en stor uppgift i etologin nu i alla fall! Skönt! Jag känner mig duktig när jag pluggar. Jag måste fortsätta. Ska plugga småföretagande, skriva ett tal, fixa allt! Jag måste även leta fram massa papper i svenskan. 

Jag och syrran blir hemma hela dagen idag igen. Ska gå till pizzerian och beställa pizza sedan tänkte jag. Gott kommer det bli! Det är ju faktiskt fredag;) Och jag är nästan frisk! Skööönt. Jag hoppas verkligen att jag är frisk. Orkar inte vara sjuk mer. Och i morgon kväll ska jag till Sandra. Det blir melodifestival! :D

Trevlig helg:)


Nån ful cambild jag hittade bara...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Häftet som vi har fått i svenskan, engagemang och påverkan. Det är därifrån man ska hämta en eller två texter som är typ grunden till talet. Har du inte fått pappret ovh häftet? Isåfall e de ju svårt att skriva talet :O

2009-03-13 @ 15:30:50
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha okey, be Erik om de på måndag! ^^

2009-03-13 @ 19:23:56
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0