Filmkväll

Hejsan! Ska just börja plugga tänkte jag. Mitt i natten. Men vadå, jag har ju inget val egentligen. Idag som sagt så tog jag en megaskön promenad ner till Överby, tar bara ca 25-30 min. Träffade bästaste Anna och tog en fika<3 Morotskakan på Graffiti café var underbart god! Tog sedan en promenad hem, och den var lika härlig som promenaden dit. Jag älskar att gå ut och gå! Ska börja med långpromenader, var ett tag sen nu. Hann plugga lite, lite hemma. Sedan hörde Emelie av sig och frågade om hon och hennes kompis Mikkan, som jag dock har festat ihop med ett par gånger, kunde komma bort till mig och titta på film. Så vi tre satt i soffan och kollade på 2 filmer denna kväll:D Där försvann mina planer på att plugga hela kvällen. Men så blir det ibland;) Och man behöver träffa sina vänner. Jag får plugga hårt som fan i morgon, inget snack om saken.
Jag hann städa hemma idga också!:) Så himla skönt att få det gjort. För jag klarar inte att leva i en enda stor röra egentligen.



Anna, en av mina bästa vänner:)<3


Kommentarer
Postat av: Annis

du lyckas alltid ta när ja blundar:) men de va kul på överby vi får göra om de snart igen:D

2009-03-22 @ 11:44:24
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Haha:) Jaa det var jättetrevligt <3 Vi får också ta tacokväll nån helg, kanske sova över eller nåt=D<3

2009-03-22 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0