Uppdatering lördag

Vilken dag det har varit. Började dagen med att jag, mamma, Anna och Lise åkte till trafikskolan i Lilla edet för att gå handledarkursen. Så nu är både mamma och Lise mina handledare sedan när jag ska övningsköra. Kan ju vara bra ifall man blir ovänner eller om man tröttnar. Haha. Och samma gäller för Anna.  
Gud så långtråkig handledarkursen är. Den ger typ ingenting. Men jaja. Nu är det gjort i alla fall. Så snart är både jag och Anna förarproffs;) Vi bestämde oss för att börja övningsköra på samma dag, samma plats. Och sedan tävla om vem som hinner ta körkortet först. Jag är inte den typiska tävlingsmänniskan men okej då, kan bli  en kul grej.

Efter kursen åkte vi till restaurangen och käkade lunch. Chicky Bits är namnam! Dock fruktansvärt onyttigt... Vi hade i alla fall himla trevligt när vi åt, i alla fall jag. Syrran hade åkt med pappa till restaurangen redan på morgonen så vi mötte henne där. Hon åkte sedan med oss där ifrån. Himla smidigt;) Åkte, släppte av Lise hemma, vi andra fortsatte mot överby. Anna skulle köpa jeans, jag fick köpt mig vaxremsor från Veet (alltid lika snabbt och smidigt!), mamma köpte puder och hårprodukter och syrran fick köpt sig en pyjamas.

När jag kom hem satte jag mig direkt på vår underbara balkong och bara njöt. Jag var så trött och helt utmattad. Läste en bra bok och drack en drink. Ikväll är jag bara hemma, jag och syrran. Mamma skulle ut med Lise. Jag är ändå jättetrött. Så förlåt om detta inlägget är rörigt eller jobbigt att läsa. Vet knappt vad jag själv skriver...


Kommentarer
Postat av: Carro

Hejhej! Såg inläggen om Jackson, måste säga att det känns väldigt konstigt att han e död faktiskt, både du och jag har ju trots allt varit "uppvuxna" med honom. Lite skumt.

Kanon ju, dags för övningskörning nu då?? :D Det är så himla roligt att köra bil, har haft körkortet i ett år nu, är fortfarande lika kul ;)

2009-06-27 @ 21:58:27
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nästa sommar måste vi ha körkort alltså!:)

Förresten dom där vaxremsorna, gör dom ont?:o

2009-06-27 @ 23:52:29
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Så fin är du gumman <33 Älskar dig enormt!!

2009-06-28 @ 13:52:42
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0