Uppdatering

God morgon!
Lovade ju er ett inlägg idag på förmiddagen och här kommer det:) Vart ska jag börja? Vad ska jag skriva? Som ni nu redan vet har jag ju praktik 5 veckor i sommar. Min praktik har redan börjat och veckorna är utspridda över hela sommaren. Den här omgången gör jag den här veckan och nästa för att sedan vara ledig en vecka. Mina arbetstider är 11.30 till 19.00 så det blir svårt att hinna med bloggen lika mycket som innan eftersom att jag får ta bussen hemifrån mig 10 och då blir det ju så gärna att jag ligger och sover till att jag verkligen måste gå upp för att hinna med bussen... Men idag mina kära vänner, så gick jag upp för att jag tänkte på er läsare. Är jag inte generös av mig?;) Haha.

Igår red jag Leon, tränade på halter hela tiden då han ska lära sig att inte dra som fan i bettet och springa iväg med ryttarna. Han ska med andra ord lära sig att lyssna på små hjälper så att ryttarna slipper bli helt slut på att bara sakta av/göra halt med Leon. Han lyssnade jättebra på mig. Yey;D 
         Linda lärde mig även att raspa hovar igår på lilla Mascot som åkte till sin nya ägare igår. Så nu raspar jag hovarna perfekta haha;D Raspade mig själv i tummen en gång men vafan:) Annars har jag väl inte gjort så jättemycket mer. Hjälpt lite elever och visat hur man täckar en häst, följt med ut i hagar o.s.v. Putsat läder, gosat med Jollita... Mitt uppdrag dessa praktikveckor blir till att gosa och pyssla så mycket som möjligt med Jollita då hon är ganska rädd och skygg av sig. Chill och mysigt:)

Bilder från igår och förrgår:


Vackra Dudo:)




Han är den blygaste och mest skygga hästen jag har träffat; men han
har gjort framsteg sen han kom till Bergahästen:) Himla trevlig.


Igår kväll hörde jag någon som snarkade högt... Och ljudet kom från den
här filurens box... Thihi:) Sandokan.

Nej nu får jag sticka och borsta tänderna, sedan blir det bussen:) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

aaaw så söt pålle :D

2009-06-11 @ 18:12:45
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0