Sunday

Idag: Shopping på Överby.

Vardagsplagg...

Tröja, top och tunika från Gina tricot. Hippieband från Glitter. Billigt och bra:)
I like it. Lite av det som inhandlades idag i alla fall:)


Och jag vet att typ halva Sverige går runt med den där randiga topen... Men daah man kan ju inte sticka ut eller så;) Haha nej men den är söt:)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Gjort en ny header till den nya designen som kommer upp denna veckan förhoppningsvis. Syrran gav mig lite inspiration igår faktiskt:)
Annars gick jag en promenad med mor min i 1½ timme förut. Min skadade fot pallade inte så nu har jag ont och haltar. Attans. I morgon blir det förhoppningsvis stranden med käraste Felicia. På tisdag träffar jag nog käraste Sandra. Där har ni vad jag ska göra ett par dagar framåt.

Puss.

Och förresten så fick jag mina betyg hemskickade här om dagen... =) Har VG i etologi och djurkunskap, resten G. Jag är nöjd i alla fall med tanke på hur jag är till skolan... Ändring till trean. Jag ska bli en plugghäst! (:

Kommentarer
Postat av: Jess

Du & Emma får plugga som jag ju ;D

Inte sitta och lata er :D

Dessutom vet ni att ni kan komma och fråga om hjälp om ni skulle behöva det xD Även om jag inte kan så mycket, men kan ju alltid försöka :P

2009-06-23 @ 11:01:32
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0