Stördast i huvudet är jag

Det här händer bara inte. Just nu hatar jag mig själv mest av allt i hela världen. Hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet? Hur fan kan en människa bli så störd? Vem fan går och försover sig till sin egen skolavslutning? Jo jag! Jag vaknade för en liten stund sen och min buss går liksom 8.03. Det är ingen idé att jag tar nästa för då har jag ju missat allt. Och hittar ingen som kan köra mig heller. Fuck också. Fick jag ju inte säga hejdå till alla och sånt. Men men. Jag är så förbannad på mig att jag fan nästan skulle kunna gå och hänga mig eller nåt. Just idag också? Något måste vara väldigt emot mig. Jag kommer inte ihåg att min klocka ringt 5 i morse och jag kommer heller inte ihåg att mamma var inne och väckte mig. GAAAAAAAAAAAAAAAAH. Fan ta mig. Fan fan fan fan fan fan fan. Jag är ju värre än värst.

Trevlig jävla sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0