Härliga söndag

Idag fick det bli en dag i stallet med bästa arbetarteamet:) Jag, Anna, Josefine och Josefine. Har inte gjort så mycket idag men var väldigt skönt att få komma dit i alla fall. Skurat som fan=D haha. Vad stallet blir fint när man skurar:) Perfekt såhär års. Haha och när jag hjälpte barnen i ponnygrupperna förut så kommer det en flicka gåendes och säger "Det var du som var på Nuntorp med Blues och Fanny" och ler. Haha hon var så söt den lilla tjejen på högst 7 år och pratade med mig hela tiden efter hennes lektion om hästar och om när hon var på "Nuntorp till skogs" med sin skola. Och "hey jag såg dig i tidningen här om dagen" har jag fått höra hur mycket som helst här och där. Herre gud, det är väl ingen stor grej, bara att bilden var ful:)

I morgon ska jag upp tidigt och åka till vårdcentralen med min fot som sagt. På kvällen blir det till att åka till stallet och rida.

Idag har jag fått massa hjälp med mitt rum:) Så nu är det verkligen nästan helt klart. Allt är uppackat! Så skönt! Och snälla Anette har varit här och hjälpt oss. Och förut när jag kom hem från stallet så kommer Alexander gåendes i hallen! Trevligt. Charmig liten grabb det där som alltid uppskattas att ha på besök!:)

Tack för en trevlig dag allihopa som bidragit till den!


Hispaño njuter och rullar sig i solen:)


Vackra Diplomatico och en skymt av vackra Dudo längst bort.

Och grattis Josefine till köpet av Sandokan! Gud vad kul!:D

Biffiga snyggis Sandokan (ej från idag).

Kommentarer
Postat av: jossan

bästa teamet <3 ;D

2009-06-09 @ 14:54:23
URL: http://yuzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0