Sommarlooov!:)

Tjoho.
Det blev en skolavslutning för mig i alla fall:) Mamma var så snäll och körde mig, fick ledigt från jobbet i någon timma. Visst har jag världens snällaste mamma? Så nu hann jag komma och säga hejdå till mina kära brudar i klassen:) <3 Vi är så jävla bäst, eller hur flickor?
Tänk att jag redan börjar trean till hösten. Känns lite sjukt. För tiden går så sjukt fort. Snart står vi också där på våran student. Redan i april nästa år. Så det är ju inte långt kvar egentligen.

Nej om man ints ska ta och fixa lite saker. Vi hörs! <3


Bilder från idag kommer nog upp på bloggen när jag fått dem.

Trevlig sommar allihop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

woho för sommarlov!

2009-06-06 @ 19:06:44
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0