Snart är det över

Snart är det över! Denna terminen altså. Det ska bli såå skönt:) Snart har jag gjort klart allt jag ska. Har bara ett prov i morgon samt en redovisning. Mitt projekt börjar jag jobba på i sommar. Det blir megabra det. Jag tror att jag tänker ha som projekt att bli en smidigare ryttare genom att träna mig själv på alla vis. Motionsträning, styrka, kroppsmedvetenhetsövningar till häst o.s.v. Allt för att bli en bättre ryttare! Lisa ska hjälpa mig med kroppsmedvetenhetsövningar och sånt:) Hon visste en kvinna som hade föreläsningar om sånt också. Jag ska ta reda på lite mer. Nu i sommar tänker jag motionera varje dag och bli en hälsosammare människa; bra start på detta projekt. Då går man ju ner i vikt också, meganaaajjs=)

I morgon är min sista riktiga skoldag för denna terminen. Har familjejuridiksprov och en redovisning om Miljöpartiet. Har också ett utvecklingssamtal klockan 15.00 men jag har tid hos ortopeden klockan 2 så jag får helt enkelt strunta i det om jag inte kan ta det på morgonen. SKa ju hinna rensa ut mitt skåp också, och det är ridväst och allt möjligt i det skåpet. Jag känne rmig hur stressad som helst.

Hur som helst så är terminen slut efter den här veckan :) I sommar blir det bl.a. praktik. Redan nästa vecka faktiskt.

Och ja, jag har tillgång till dator hemma igen:)

Bilder från igår och idag;

Det är sommar=)


Varmblodstravaren Blues, så fin så. Han fanns på plats på min och
Jessicas lilla station i skogen.


 Alla barn ville klappa Funny;)


Blues

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0