Nuntorp till skogs

Tjoho, sitter i skolan och passar på att skriva lite. Som ni vet så har jag flyttat och har därför ingen tillgång till dator på ett tag. Det dröjer kanske lite längre än till idag innan vi får igång det där hemma. 

Idag i skolan har det kommit massa lågstadiebarn som ska gå runt till olika stationer i skogen. "Nuntorp till skogs" ;) Jag och Jessica hade en station med lite information om ett par hästar och hästskokastning. Haha nästan alla små barn älskade hästarna och ville klappa hela tiden;) 
Träffade även en gammal bekant som gick på samma skola som mig i grundskolan som ville söka till Nuntorp. Trevligt trevligt med fler folk till skolan:)   

Tog lite bilder idag med eftersom att jag inte har tillgång till min egna dator så kan jag inte lägga in dem.

Vi hörs!
Hoppas att allt är bra med er?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du, skulle du jobba hos din pappa i sommar? behövs det fler där?:P isf är jag megaintresserad typ x)

2009-06-02 @ 22:54:10
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: vore snällt :) saknar dej med babe!! efter skolavslutningen får vi fasiken träffas<3

2009-06-03 @ 22:52:42
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0