Uppdatering...

Tjenare=)
Nu hann jag inte skriva igår heller... nu får jag fasiken skärpa mig. Men jag var rätt trött igår kväll när jag kom hem. Orkade inte sätta mig här. Men igår var jag i alla fall på praktiken och jobbade:) Skurade, red Leon igen (denna gången lyssnade han ännu bättre från början på mig) , tog över Josefines lilla ponnylektion och visade barnen hur man putsar läder, käkade en supergod kladdkaka som Josefine hade bakat till Kristine som fyllde 20 m.m... =) 
         Efter att jag slutade igår åkte jag, mamma och syrran direkt till min underbara mormor och bjöds på lyxiga smörgåsar och fruktsallad med jordgubbar och grejer. Jordgubbar är nog sommarens godaste<3 På tal om sommar, tänk om det kunde vara lite sommar? Regn, regn, regn och regn!  

Och idag har jag såklart också varit i stallet. Har inte alls funnits mycket att göra. Ta in hästarna, fodra, putsa läder och lite småpyssel. Jobbade bara 7-12 så det var ju nice:) Och så var ju Charlotte och Anders i stallet såklart:D Hela veckan har det varit  massa roliga människor i stallet *tummen upp*. Eller det är ju alltid trevligt folk där förresten.
         Min snälla mamma kom och hämtade mig och Nathalie (?) vid 12.15... Idag har jag inte gjort ett piss hemma. Bara slappat. Ikväll tänker jag fortsätta att slappa, spela lite sims och leka nörd:) Wie vad skönt! I morgon är jag ledig (tänkte hitta på nåt kul?), på måndag är det praktik, ridlektion och sjukhusbesök igen.

Förlåt för mina tråkiga inlägg, ska bättra mig och skriva lite mer varierat:)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0