Ljuvliga söndag...

God kväll=)
Idag har jag spenderat min dag åt att fixa här hemma. Har storstädat och varit med och storhandlat på Maxi;) Visst är jag duktig haha. Egentligen skulle jag tagit en fika med Jessica och Emelie men det blev ändrade planer. Var även en sväng på Överby Din sko och shoppade ett par skor innan. Det behövdes. Hade från början tänkt köpa lite finare skor men det blev ett par sportigare och riktigt bekväma som jag gillade! Blir sketasnyggt till ljusa jeans, korta eller långa...

I morgon är det upp till praktiken som gäller. Slutar dock tidigt p.g.a läkarbesök.

Nej nu får jag gå och kolla lite mail och skriva ner dressyrprogrammet som jag ska rida den 7/7 (skrivaren trasig._.).
Chiao!




Försök ignorera min svullna, skadade fotled...

Kommentarer
Postat av: Sandra

riktigt najsiga skor hörru!

2009-06-14 @ 22:33:18
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0