Jobbig dag

Hejsan.
Idag har det verkligen varit en dålig dag. Idag har inget varit bra. Inget har gått bra med nånting. Är fruktansvärt trött på dessa dagar.

Idag startade jag dagen med 45 min träning. Visserligen hade det varit bättre med 1½ timme men bättre än inget i alla fall:) Mitt nya projekt är startat! Yey! Träningen och den underbara duschen efter är det enda som har varit bra idag. 

Har inte så mycket att skriva om dagen... Saknar lätta tider! Tider då man inte behöver tänka "Den här dagen är snart slut, jag kämpar och tar mig igenom den. Den här dagen klarar jag" utan i stället kan tänka "Fasiken vilken underbar dag, grymt nice idag!". Puh.

Nåja. Det är ju som det är livet... eller hur?:) Tänker inte lägga mig ner och dö för det.

I morgon blir det stallet. Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0