En trött Sabrine

Nu ska min fot äntligen få röntgas i ljungkile, redan i morgon! Får väl se vad de kommer fram till.
Idag har jag som sagt varit på vårdcentralen fram till lunch. Efter så tog jag bussen ner till stan och åt lunch med mamma på Bacchouse (?). Pannbiff, potatis, lök, lingon och sås är så gott! Proppmätt tog jag bussen hem igen, och mamma återvände till jobbet.

Jag funderar allvarligt på att ta en lång tupplur. Det kan jag garanterat behöva! Är så sämnig så det är inte klokt. När de ropade upp mitt namn på vårdcentralen hade jag tydligen slumrat till (väntetiderna är långa...) och vinglat av trötthet fram till sköterskan. På bussen somnade jag så att jag höll på att missa hållplatsen. Det har hänt kan jag lova. Haha.

puss.

Kommentarer
Postat av: Hästpassion

sv: Tack så jättemycket!

2009-06-08 @ 18:53:51
URL: http://hastpassion.blogg.se/
Postat av: Jess

Vad sa de om foten då? eller ja, hoppas dom hittar det som är felet nudå! Jävla vårdcentraler kan ju ingenting.

Jag borde nog också gå till läkarn, för min hälsena har börjat göra ont :S

2009-06-09 @ 12:29:23
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0