01:13

Oj nu är klockan på tok för mycket. Borde sova nu. Ska lägga mig och läsa en stund innan jag släcker lampan. Så mysigt!  Katten ligger på sängen och spinner också. Härligt.

Natti.

Förresten var det hur längesen som helst jag var inne på forever21. Kikade in nyss och fick syn på dessa
underbart snygga skor!



Och jag tänkte på en till sak... Jag ska ju börja skriva noveller och längre berättelser igen. Det har jag ju sagt sen länge. Har saknat det. Men undrar om jag inte ska ta och börja måla också?:) Känner mig så mycket mer kreativ helt plötsligt. Eller jag är ju en kreativ person men nu känns det extra. Kan ju alltid vara roligt att prova på nåt nytt. Den tanken har slagit mig några gånger sedan jag var hos mediumet som frågade varför jag inte målade på fritiden för.

Kommentarer
Postat av: Abc

Jättesnygg skor!!! Verkligen;) Synd att du har en skadad fot och inte kan använda high heals!! Puzz

2009-06-23 @ 17:00:50
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Abc=> Ja hur snygga som helst!! Ja jäkla fot... Puss(:

2009-06-24 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0