Uppdatering fallens dagar

Tänkte uppdatera lite!:)
Igår åkte jag ner till stan med Felicia och där nere träffade vi Sandra och Linnea. Vi var tidiga vid scenen där E.M.D skulle sjunga. Snacka om att man kände sig som typ tolv igen. Vi stod nästan längst fram bland alla galna tolv till fjortonåringar. Haha. Och så stod det en tjej på kanske 20 år bakom mig som var ganska rubbad om man frågar mig. Hon bad folk om massa saker typ "Ursäkta men flytta dig till vänster för jag ser inte". Hallå?? Hur lätt är det när det verkligen är packat med folk. Tur hon inte sa till mig för jag hade inte kunnat hålla käft. Eller som hon sa till en kille "Ta ner handen för jag ser inte" när han skulle ta kort. Idiot. Vi kan liksom inte hjälpa att hon var kortare än oss.
         Efter uppträdandet gick vi för att titta på det årliga fyverkeriet:) Alltid lika fint som avslutning på fallens dagar. Innan släpps ju fallen på också. Många som kommer till Trollhättan för att titta.

När vi sitter på ett räcke och väntar på fyverkerierna så hör vi en drös med småflickor och ett jäkla tjutande. "EMD, EMD!!!" skrek dem efter bilen som körde. Herre gud! Till och med en mamma med barnvagn sprang efter. Vilka människor:O Jag menar... hade det varit Chris Brown eller typ Akon hade det ju varit en annan sak.

Och förresten; shit vad duktiga Trollhättans symfoniorkester är:) Och jag älskar tjejen som körade. Hon sjunger bäst! Glömt hennes namn dock...

Igår kväll följde Felicia med mig hem och sov över till idag. :) Trevligt tevligt. Vi satt uppe nästan hela natten och snackade och drack upp ett par cider som blev kvar efter förfesten i lördags. Idag sov vi till 11.30 eller nåt sånt där... I morgon ska jag försöka komma upp och träna. Var ett tag sedan nu. En vecka sedan.

Bilder från igår; klicka för större format.






Kameran är rätt kass men det fick duga:)
Och Tack för en trevlig söndagskväll tjejer:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv!:) jag e lite sugen på att göra en favorit i repris - tälta igen!:D hahah, hade vart kul innan sommarn e slut :)

2009-07-21 @ 21:12:56
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0