Trevlig utekväll

Hejsan svejsan. Tänkte uppdatera gårdagen lite eftersom jag inte hann blogga igår...
Var i stallet som vanligt och fixade. Stängslade, rensade ogräs och gjorde i ordning lilla Dudo för visning. Lite såna grejer. Linda bjöd på lunch på Roma tillsammans med hoppkursen. Anna, Charlotte, Sofia och Sofie gick samma hoppkurs, jättetrevligt när folk man känner som man inte träffar så ofta är samlade i stallet sammtidigt för en gång skull.

Slutade praktiken vid 16.00, åkte hem och gjorde i ordning mig. Anders, Charlotte, Sofia och Sofie skulle hämta upp mig för vi skulle minsann ut nån stans på kvällen:) Det blev Pråmen på Spikön hela kvällen. Först åt vi, jag åt skitgoda friterade chilifrukter med aioli och morotsstänger. Sedan satt vi där hela kvällen och drack och tjötade. Jag vet inte om det var Charlotte eller Anders som bjöd mig på hela kvällen men tack för det, det finns ju inga snällare människor än er. Och tack allihopa för en trevlig kväll med svampar och grejer:D haha. På hemvägen svängde vi förbi McDonald´s och så bjöd jag på glass och paj i alla fall. Alltid nåt(:

Idag blir det förhoppningsvis stranden med Emelie, väntar på att hon ska vakna och höra av sig. Kan ju hända att hon är bakis eller nåt, haha. Sommaren är underbar.


Charlotte:) Fler bilder kanske kommer upp på bloggen
om jag får bilder skickade som Anders fotat med sin
proffsiga kamera. Tog ett par bilder till med mobilen
men de blev rätt suddiga.

Kommentarer
Postat av: carro

okej va bra :D jo då det e bra med mig :D okej jag följer din blogg nu :D säg till när du fäljer min :d



kram

2009-07-04 @ 11:48:14
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0