Babbel...

Hallå hallå. Har nyss käkat middag och duschat. Ska åka till Felicia ikväll, vi ska nämligen ha skönhetskväll:) Jag stannar nog hos henne över natten. Idag har jag varit i stallet hela dagen (praktik). Har lagat täcken, hjälpt Frida med eleverna och så. Pysslat och umgåtts med Prima-Donna (ponny) såklart också=)

Man träffar så mycket trevligt folk när det är kurser i stallet. Det har ju liksom kommit folk från alla möjliga ställen och bokar vandrarhem i närheten och tar en 3-dagarskurs i stallet. I veckan har det varit dressyrkurs.
Och förresten så är Fani såld nu:) Hon gick igenom besiktningen igår, jag sprang med henne på böjprovet. Så nu flyttar hon snart till kusten någon stans. Och snart kommer det in nya hästar!:D Kul!

Och i morgon är jag ledig. Skönt! Och sedan är jag ledig i tre hela veckor! Ännu skönare tanke! Även om jag trivs jättebra på Bergahästen så ska det ändå bli skönt att vara ledig och njuta av mitt sista sommarlov.

Prima-Donna!:) Hon får tyvärr stå i en hage utan gräs. Hon har nyligen haft fång vilket innebär, för er läsare som inte vet, att hon alltid kommer att vara gräsalergiker. Stackars liten. Klicka på bilderna för större format.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0