Iver pluttan

God morgon!
Sitter i handduk nyduschad, ska åka iväg till Anna sedan och laga taco-lunch. Vid 16.00  är vi i stallet och ska hoppa bana på 70 cm. Blir väl nice. Igår var vi också i stallet, jag red dressyren. Gick väl bra men kunde gått bättre. Fast det kan ju alltid bli bättre:) Men jag var ändå nöjd. Den här programmridningen var ju mest som en grej för sig själv, att bli bedömd och så. Jag tyckte att det var väldigt bra och Iver är ju faktiskt inte den lättaste att böja och rida på volt och så heller. Och igår när jag red fram var hon racerpigg! Hon brukar inte bli så het, men jag fick änna låta henne springa av sig med hur mycket galopp som helst för att hon skulle bli  av med den värsta energin. Hur kul som helst:) Och hon hade ändå massor med energi kvar på banan men inte alls så het. Där ser man vad ett par dagars vila kan göra med en häst. Iver är alltid söt och gör sitt bästa ändå:)

Idag blir det hoppningen som sagt... Får väl hoppas på att den också går bra.

Såg ni minnescermonin för Michael Jackson igår? Självklar gjorde jag det! Och jag kunde inte hålla inne tårarna när hans dotter talade... Lilla gumman.


Okej okej, jag erkänner att jag är för missnöjd med mig själv för att inte
rita över mig. Men det är Iver ni ska fokusera på ;) Inte på mig som alltid
lyckas att se ut som en gris. Här under framridningen. Anna Lindström
har fotat.


Haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0