Tisdag

Åh vad jag är trött. Och huvudvärken verkar vilja sitta i. Usch så jobbigt det är.
Idag har jag i alla fall varit på Överby med Emelie -storshopparn! Haha. Följde med som smakråd när hon shoppade. Var längesen vi träffades såhär:)<3 Saknat henne som en tok ju!
Efter Överby åkte jag ner till Lilla edet. Det är väl det som jag har gjort idag. Är väldigt trött (av det som vi tjejer har en gång i månaden, mår alltid såhär dåligt då. Det är som att ligga hemma i  hög feber ungefär. Om inte värre ibland. Vissa av er vet nog hur ont och hemskt man kan må) så därför orkar jag inte skriva ett långt inlägg idag. Ett långt inlägg med mycket text brukar innebära att tänka lite, och det orkar min hjärna inte med nu. Ni får ursäkta:)


Snyggaste Emelie!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt sånt där! =/

2009-07-21 @ 23:47:17
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0