Regn, regn, regn

Det har typ regnat i 24 timmar nu! Oavbrutet. Helt sjukt. Det är kallt, blött... Det pissar ner ute. Inte kul. Men så är det. Regnet behövdes väl men kan det räcka nu? Det behöver liksom inte regna oavbrutet...

Idag har det bara varit en chilldag. Har umgåtts med mamma och syrran en hel del. Vi hyrde film och myste hela kvällen. Bröllopsduellen.  Helt okej film i regnrusket!:)

Nästa vecka ska jag gå på premiären av Harry Potter halvblodsprinsen. Älskar HP-filmerna! :) Hoppas bara att mina arbetstider stämmer överens med att filmen börjar vid 18.00. Får skynda mig hem och duscha innan, hihi.

I morgon har jag inga planer... Ska åka ner till stan och kolla om Liljelood har öppet, behöver göra en synundersökning så att jag kan skicka in papprena för övningskörning snart. Har gått lite segt, nu får jag sätta fart! :) Vad händer hos er i helgen?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du oxå på HP premiären? :D Jag med, då ses vi där ;) Älskar dom oxå otroligt mkt! :)



Hörs pälsko <3

2009-07-11 @ 11:21:02
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack för PB svaret! :D



Jag tror att Gretchen dog, om jag minns rätt..^^

2009-07-11 @ 11:24:49
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

"Det pissar ner ute." Hahahaha xD



HP filmerna!!:D Ska också se, men inte premiären:P Lär vara fullbokat vid detta laget:P

2009-07-11 @ 22:06:42
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0