Onsdag

Började dagen med att ta bussen hem till Anna<3 Vi lagade tacos och grejer. Alltid lika gott! Sedan myste vi bara framför tv:n. Tack Anna för att du är en så bra vän!

Vid 15.30 körde hennes mormor oss till stallet. Där hoppade vi banan som jag säkert nämnt. Jag hoppade såklart Iver pluttskrutt piggpiggpigg:) Det var mest en träningssak, ingen riktig tävling. Vi hade kul(: En vägran, och så var hon lite sprallig idag. Men hon gör alltid sitt bästa. Vi kom allt runt ändå, rev i alla fall inte. Alltid nåt. Hon reagerade lite på planken. Hon var lika het idag som igår, vad skjutsingen har flugit i henne nu då?:) Mycket energi i den hästen! Hon tyckte nog det var lika roligt som jag.

I morgon ska jag nog följa med Emelie när hon ska hopptävla på Nuntorp. Blir nog trevligt.

Och så kom jag på att sommaren går så fort. Nästa vecka har jag praktik, sedan är jag ledig i tre veckor och sedan vecka 33 är det praktik igen. Vecka 34 börjar skolan! Fy! Blir deprimerad av tanken på skolan. Orkar inte. Inte än. Måste vi ha så kort sommarlov? Därför får man ta vara på dagarna.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0