Mördare och våldtäktsmän

Hejsan! Jag har inte bloggat på en och en halv dag... Hann inte igår, även fast jag inte gjorde något speciellt, liksom idag. Idag sov jag länge, hoppade inte in i duschen förrens vid 15.30 på eftermiddagen. Har bara vilat idag. Regnet har pissat ner. Suttit innte och kollat på tv.

Har ni hört om mordförsöket på åttaåringen på Skogshöjden här i Trollhättan? Här i mitt bostadsområde. På en skogsstig i en park nära mitt hus. Fy så äckligt. Hon hade nästan kvävts till döds men överlevt. Flera klädesplagg fattades på den stackars lilla flickan. Min syrra har ju klasskompisar som har blivit förföljda och lockade med godis av män här i trakterna. Dessa vidriga män! Förstår inte hur man kan vara så sjuk i huvudet. Pedofiler och mördare, ska ha tortyr som straff! Dödsstraff är för lindrigt. Man skulle nästan göra som på medeltiden, binder brottslingar vid en stolpe på torget och så fick folk gå och spotta eller göra vad de ville med dem. Kasta sten eller vad som helst.
De har inte någon misstänkt än men där emot tror de att det rör sig om två olika män och att de olika händelserna kan ha något samband. Det har ju skett flera övergrepp i Trollhättan. Jävla vidriga människor. Hemskt att veta att mördaren går lös också. Han bor säkert här uppe. Fan skulle inte förvåna mig om han var någon som rymt från psykavdelningen på sjukhuset på andra sidan vägen. Eller så är han väl en vanlig trebarnsfar själv.
Störda jävel. Dröjer nog ett jäkla tag innan jag tar några promenade rner till Överby eller på spåret i skogarna själv i alla fall. 

Känslan av att bli förföljd är inget trevligt. Kommer ihåg en gång när jag var 12-13 år och skulle cykla hem från skolan när jag  bodde närmare centrum. Tog den närmaste vägen genom hjortmosseparken. Där har det hänt en hel del. Och så kommer det en jävel på en cykel bakom mig och börjar jaga mig. Jag tar flera genvägar och han cyklar exakt samma väg. Jag ökar tempot och det gjorde han också. När jag kom ut vid en befolkad gata så försvann han.
         Men det värsta var nog när jag och en dåvarande klasskompis till mig skulle gå promenad på en motionsslinga i en skogsdunge i stället för att delta på idrottslektionen när vi gick i sjuan. Väl på slingan så märker vi hur en mystisk man går effer oss. Känslan sa mig direkt att hans förföljelse inte var någon inbillning. Vi börjar springa och hittar en stor buske att gömma oss i. Men så sa jag till Julia att "fan här kan vi inte stå, tänk om han hittar oss. Det är bättre vi springer". Vi sprang och sprang. Mannen sprang efter oss. Jag trodde aldrig att jag kunde springa så långt och snabbt som vi sprang men adrenalinet tog väl över. Vi kom ut på en låång grusväg och fortsatte att springa. Till slut vågade vi inte ens titta bakom oss. Vi kom till slut ut ur skogspartiet och den långa grusvägen. Vi korsade en gymnasieskolas parkering och sprang in på Hemköp. Sedan vågade vi gå tillbaka till skolan igen. Fy! Jag kan säga att den promenaden blev snarare som ett idrottspass... haha.

Nej gott folk akta er! Var försiktiga när ni är ute ensamma.

Men nu över till en rolig grej. På Maxi säljer de herrbikinis:D Haha visst får man snygga bilder framför sig?
Jag och Emelie upptäckte skylten sist gång vi var på Överby och idag var jag på Maxi och handlade, kunde inte låta bli att ta kort den här gången!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Läste det där om våldtäktsmannen :o trodde ju aldrig det skulle hända där uppe, som e så mysigt och familjekärt.. Hoppas dom får tag i honom snart!



Och herrbikini var fan dagens roligaste xDxD

2009-07-23 @ 23:05:32
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Men usch vad äckligt! Hatar känslan av att bli förföljd :O

2009-07-23 @ 23:48:38
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan för sånt sjukt folk!

Och blottare å skit också!!

2009-07-24 @ 10:42:34
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till anonym=> Ja eller hur!! Sjuka människor! Det är verkligen bland det sjukaste som finns...

2009-07-24 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0