Måndag

God morgon:)
Idag är vädret inte på topp. Det är grått och mulet. Ganska tråkigt men då är det ju inte 32 grader varmt i alla fall vilket är ganska skönt:) Igår kväll åke jag med mamma till Viveka m.familj (goda vänner till oss) då jag passade på att hälsa på en av mina närmsta vänner Felicia skruttan<3 Drack kaffe och åt god kaka. Dricka kaffe, det låter så vuxet.

Jag funderar på om jag ska plugga lite? Har ju "liten blir stor"-projektet kvar. Det ska jag göra! :) I alla fall skriva ett par sidor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0