Lördag

Äntligen skiner solen lite! :) Men på dagen har det allt regnat... Så jävla tråkigt.
Idag åkte jag ner till stan och gjorde synundersökning för att kunna skicka in övningskörningspapprena. Har gjort synundersökningen förut men så blev det för sent att fixa papprena eftersom att jag drog ut på tiden och så bla bla bla...

Har faktikst inte gjort så mycket idag. Jag och syrran chillade med chips framför tv:n. Usch, och jag som hade motionstränat på cykeln och gjort massa sit ups och arobicövningar precis innan! Haha där ser man. Men bättre att träna och sedan äta chips än att inte träna och äta chips. Jaja, i morgon tar jag nya tag. Det är skönt att träna. Älskar att cykla(: Yey, jag har funnit min grej;) Ska försöka lämna in min cykel och få den lagad så att jag kan cykla utomhus också, och inte bara på motionscykeln. Förrförra sommaren cyklade jag ju jättemycket. Cyklade ut till Öresjö med Felicia, cyklade tvärs över hela Trollhättan jämt... Cyklade hela tiden! Cykeln är fanimej det bästa färdmedlet. Det nyttigaste i alla fall, för utom benen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0