Kära ledighet!

Åh vad ledigheten är underbar!
Snart börjar skolan. Vill inte! Orkar inte! Men sista året får man ändå ta i, göra sitt bästa. Sedan finns det ingen skola mer:) Visst, jag älskar alla underbara vänner och kommer sakna dom efter studenten; men kommer jag att sakna plugget och alla uppgifter som tar död på min hjärna? Knappast!

Vart är den riktiga sommaren? Kom tillbaka! Förblir sommaren 09 såhär så kommer jag att deppa sönder. Så snälla 25-30-gradersvärme kom tillbaka! Eller... egentligen är väl ledigheten viktigast men det hade blivit betydligt mycket skönare med underbart väder på det också.

Hur som helst, idag har jag umgåtts med kära Felicia. Gick lite på stan och kollade filmer hemma hos henne. Mysigt mysigt:)
I morgon åker jag till min söta lilla vän Antonia och bor hos henne till torsdag eller fredag:)

Hörs vi inte innan dess så ha det!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja exakt, var är den riktiga sommaren..??



Och efter studenten, då SKA vi resa alltså =D<3

2009-07-28 @ 22:28:04
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt:). jo de e bra här med:).

2009-07-29 @ 18:06:05
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0