Ice Age 3

Tjenare! Har inte hunnit uppdatera från igår än så jag börjar väl med det nu...
Igår hände inte så mycket i stallet. Eller jo, jag jobbade och slet men tiden gick fort. Flyttade hagstaket och fixade. Linda som är så snäll bjöd mig på lunch med alla kursdeltagarna på dressyrkursen.

På kvällen gick jag, mamma och syrran på bio. Vi fick för oss att vi bara måste se Ice Age 3 årets mest underbara film!! Gud så söt film. Minst lika bra som tvåan. Den här var helt suverän! Sid och gänget liksom. Önskar nästan att jag vore en av dem, en animerad liten filur. Så himla roliga.



Tänkte uppdatera dagen som gått idag då.. Varit i stallet hela dagen. På förmiddagen flyttade jag elstängsel igen, fixade lite hästar och så. Sedan åkte jag, Lindas pappa och Leons (häst) köpare iväg till Skara för veterinärbesiktning. Han gick igenom och hon tänker ha honom:) Och jag måste bara säga att de passar så bra ihop! Den köparen kunde inte bli en bättre köpare till Leon tror jag. Det var verkligen hon som skulle ha honom. Tror att det blir megabra för både leon och Anette(: Så snart blir Leon norrlänning.

När vi kom hem från skara fixade vi i ordning Leon och så. Efter att jag hade slutat så stannade jag kvar för att kolla på hopplekionerna för de som går hoppkursen denna veckan. Anna, Charlotte, Sofie, Sofia... Alla roliga går ju på samma kurs så vi hade skittrevligt på kvällen;) Efteråt drog nästan alla till Nordkroken för ett dopp. Jag och Anna hade dock inga badkäder med oss men man kunde ju bada benen i alla fall;) Både jag och Anna fick sedan skjuts av Josefine hem som sedan hämtar upp oss i morgon bitti. Så snälla människor det finns!


Leon står så snällt i transporten:)


Kommentarer
Postat av: Carro

tack :D allt bra med dig annars då? btw ska vi följa varandra via blogglovin?

2009-07-02 @ 21:32:17
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0