...


Hiss: Shutter shades! - Älskar dessa heta brillor och är själv ägare till dem. Najsigaste accessoaren sommaren 09!:)
Diss: Illamående! - Jag har mått illa i några dagar nu. Idag fick jag springa på toaletten två gånger på Överby köpcenter för att nästan kräkas. har varit ganska dålig idag och börjar undra om inte jag också är smittad av svininfluensan då jag också nyser hela tiden och hade magkramper idag? Haha. Nej någon svininfluensa hoppas och tror jag inte att det är då jag mår helt okej nu:)
Middag: Korv med bröd, bläh! Var inte så sugen...
Väder: Sol och uppehåll, kom någon skur nu på kvällen.
Längtan: En solsemester i Turkiet eller något. 


Lovely shutter shades!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag tycker domdär shuttershades är så FUUUUUULA! haha, men smaken är som baken ;)

Btw, så är jag också bra besviken på livet...

2009-07-25 @ 13:16:54
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är de idag?:)

2009-07-25 @ 16:25:49
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0